SSブログ

1D(ワン・ダイレクション)の Happily(ハッピリー)の歌詞和訳 [1D(ワン・ダイレクション)]

スポンサードリンク




ダイレクショナーの皆さ~ん
人気のアコースティック・バージョンです[ぴかぴか(新しい)]

今回はアルバム「Midnight Memories(ミッドナイト・メモリーズ)」から「Happily(ハッピリー)
この曲聴いて、今日もハッピー気分[ハートたち(複数ハート)]



歌詞はこちら[るんるん]
[ハリー]
You don't understand, you don't understand
君はわかってないよ
What you do to me when you hold his hand
ヤツの手を握って、僕にしたこと
We were meant to be,
そうなることになっていたんだ
but a twist of fate
でも運命のいたずら
Made it so we had to walk away
だから歩いていくんだ

[ゼイン]
'Cause we're on fire, we're on on fire
だって僕たちは燃えている
We're on fire now
燃えているんだ
Yeah, we're on fire, we're on on fire
そう、僕たちは燃えている
We're on fire now
燃えているんだ

(1, 2, 3)

[ハリーとルイ]
I don't care what people say when we're together
僕達が一緒にいることを人が何と言ってもかまわない
You know I wanna be the one who hold you when you sleep
君が寝ている時に抱きしめているのは僕であってほしい
I just want it to be you and I forever
君と僕が永遠であってほしいだけ
I know you wanna leave so come on baby
行きたいのはわかってる、ベイビー
be with me so happily
一緒にいて、シアワセだよ


[リアム]
It's 4am, and I know that you're with him
朝4時、君はヤツと一緒だって知ってる
I wonder if he knows that I touched your skin
僕が君の肌に触れたってヤツは知ってるかな

[ルイ]
And if he feels my traces in your hair
ヤツが君の髪を触ったことに気づいたら
I'm sorry love but I don't really care
ゴメンネでも気にならない

[リアムとナイル]
'Cause we're on fire, we're on on fire
だって僕たちは燃えている
We're on fire now
燃えているんだ
Yeah, we're on fire, we're on on fire
そう、僕たちは燃えている
We're on fire now
燃えているんだ

(1, 2, 3)

[ナイル]
I don't care what people say when we're together
僕達が一緒にいることを人が何と言ってもかまわない

[リアム]
You know I wanna be the one who hold you when you sleep
君が寝ている時に抱きしめているのは僕であってほしい

[ルイ]
I just want it to be you and I forever
君と僕が永遠であってほしいだけ

[リアム]
I know you wanna leave so come on baby
行きたいのはわかってる、ベイビー
be with me so happily
一緒にいて、シアワセだよ
So Happily
とてもシアワセだよ

[ハリー]
(1, 2, 3)
Oh, oh, oh
Oh, oh, oh
We're on fire now

[ゼイン]
Oh, oh, oh
Oh, oh, oh
We're on fire now
Oh, oh, oh
Oh, oh, oh
We're on fire now

[ゼイン]
I don't care

[全員]
I don't care what people say when we're together
僕達が一緒にいることを人が何と言ってもかまわない
You know I wanna be the one who hold you when you sleep
君が寝ている時に抱きしめているのは僕であってほしい
I just want it to be you and I forever
君と僕が永遠であってほしいだけ
I know you wanna leave so come on baby
行きたいのはわかってる、ベイビー
be with me so happily
一緒にいて、シアワセだよ

I don't care what people say when we're together
You know I wanna be the one who hold you when you sleep
I just want it to be you and I forever
I know you wanna leave so come on

[ハリー]
baby be with me so happily
ベイビー、僕と一緒にいて、シアワセだよ





2015年2月、来日コンサート!
【チケットストリート】
は安全チケット売買サイト。
人気完売チケットだって、手に入るチャンスあり。
今すぐ【チケットストリート】をチェック





スポンサードリンク



nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。