SSブログ

マイクラのパロディ・ソング「The Miner(ザ・マイナー)」歌詞と和訳 [マインクラフト]

スポンサードリンク




マインクラフトのパロディ・ソング「The Miner (ザ・マイナー)



歌詞はこちら[るんるん]

Yeah,
イェー
Just wakin' up in the mornin' in the new world,
新しい世界で朝起きたところ
I'll be honest with ya' I just wanna ex-plore,
正直に言うけど、発見したい
And when I think about it makes me wanna do more,
そしてもっとやりたくなる
So let's get down to it: mine ore,
さぁ発掘しに行こう

The creatures of the night just wanna see me fail,
夜のモンスターは俺が失敗するのを見たい
Yeah right, they're better off tryin' to freeze hell,
そう、ヤツらは凍りつかせるのがいい
Some of us play for the thrill ride,
スリル満点に遊ぶヤツもいる
And others play just to build high,
高い建物作るヤツもいる

But I do it for the blocks most people only dream of,
でも俺は人が夢見るブロックのためにやるんだ
Every time I fall it's only makin' my pick strong,
毎回ピクセルを強くするために
And I'll be in the mine with my pick, baby,
俺のピクセルで採掘する、ベイビー
'Till the end or 'till you hear the sound of my tool breaking,
終わりまで、ツールが壊れる音を聞くまで

Until Herobrine cast’s a spell,
ヒロブリンがまじないを言うまで
That'll send you to the depths of hell,
地獄の底へおまえを送る
Until you spawn at home,
家で出てくるまで
What you gonna do now,
さぁ、どうする

Take my pick, and my sword,
ピクセルをとれ、刀をとれ
'Gonna search un-til I'm bored,
あきるまで探すぜ
Give me coal, dig this hole,
石をくれ、穴を掘れ
And that's when it came to me, suddenly, amazingly,
突然で驚いたが、その時が来た

I am a miner,
俺は発掘者
I am a miner,
俺は発掘者
Here comes the miner,
発掘者が行く
And that's when it came to me, suddenly, amazingly,
突然で驚いたが、その時が来た
I am a miner,
俺は発掘者


And if I can last with mobs around,
もし俺がモブと残ったら
There's no reason you should ever have your health down,
元気がなくなる理由はない
Two blocks high and my skin is kind of brown,
2段高く俺のスキンはちょっとボロ
Hailing from the bed-rock, sixty blocks below the ground,
ベッド・ロックからヒョウ、60ブロック地下へ

And the sun is goin' down,
太陽が落ちる
I need to get in somewhere fast,
早くどこかに行かなくちゃ
And now I'm yellin' 'Where's my pick-axe',
「俺のピクセルはどこだ」と叫ぶ
It's 'gonna take a couple of left clicks, and my right hand,
右手で何回か左クリック
For the mobs to see I'm not the one who's got it bad,
俺は不利じゃないってモブに見せるために

Until Herobrine cast’s a spell,
ヒロブリンがまじないを言うまで
That'll send you to the depths of hell,
地獄の底へおまえを送る
Until you spawn at home,
家で出てくるまで
What you gonna do now,
さぁ、どうする

Take my pick, and my sword,
ピクセルをとれ、刀をとれ
'Gonna search un-til I'm bored,
あきるまで探すぜ
Give me coal, dig this hole,
石をくれ、穴を掘れ
And that's when it came to me, suddenly, amazingly,
突然で驚いたが、その時が来た

I am a miner,
俺は発掘者
I am a miner,
俺は発掘者
Here comes the miner,
発掘者が行く
And that's when it came to me, suddenly, amazingly,
突然で驚いたが、その時が来た
I am a miner,
俺は発掘者

What we gonna' be,
どうする
What we gonna' be,
どうする
What we gonna' be,
どうする
So tell 'em what we gonna' be, ya'll
どうするかヤツらにおしえろ

What we gonna' be,
どうする
What we gonna' be,
どうする
So tell 'em what we gonna' be, ya'll
どうするかヤツらにおしえろ

If you fall pick yourself up off the floor,
落ちても起き上がれ
And when your armor can't take no more,
よろいがもう使えなくなったら
Come on,
それ
And just remember what you mine for,
何のために発掘するのか思い出せ

Take my pick, and my sword,
ピクセルをとれ、刀をとれ
'Gonna search un-til I'm bored,
あきるまで探すぜ
Give me coal, dig this hole,
石をくれ、穴を掘れ
And that's when it came to me, suddenly, amazingly,
突然で驚いたが、その時が来た

I am a miner,
俺は発掘者
I am a miner,
俺は発掘者
Here comes the miner,
発掘者が行く
And that's when it came to me, suddenly, amazingly,
突然で驚いたが、その時が来た
I am a miner,
俺は発掘者

Until Herobrine cast’s a spell,
ヒロブリンがまじないを言うまで
That'll send you to the depths of hell,
地獄の底へおまえを送る
Until you spawn at home,
家で出てくるまで
What you gonna do now,
さぁ、どうする







スポンサードリンク



nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。